آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چارقد

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چارقد
Download New Music Mehrab Called Charghad

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چارقد

دانلود آهنگ جدید مهراب به نام چارقد

متن آهنگ مهراب چارقد :

دلم گرفته کسی نیس که ببینه
غروبا که اشک روی گونه م میشینه
الهی که بمیرم بشم خاطره واست
یا لعنت بشه اون که به قلبم پشت پا زد
زیادی خوش خیالم ملاک من روی عشقه
میکردم واست هرکار نباشی اشک تو چشمه
نشه گرد سفیدی بشینه روی موهات
با این سن نمیتونم که وایسم ساده رو پات
الهی روزی صد بار ببینی مردن من
واست تکرار بشه هی زمین خوردن من
الهی آرزوت هم بشه اشک رو گونت
بگم نمیتونی بگی آره میتونم
الهی غصه اصلا نیاد سمتت الهی
الهی بعضی وقتا به یاد من بباری
الهی شونه هاشم بشه جای سر تو
منم فدای چشمات فدای اون سر تو
♫♫♫♫♫♫
دلم شکست باز روبروت خندیدم
خیلی خجالتی بودم میترسیدم
بهم گفتی مث تو خیلی پره دورم
ولی انصافاً مثل خودم کم دیدم
با هرکی میدیدمت نمیگفتم عشقمه
گفتم بچه ی پایین شهر هیچ وقت نمیشکنه
منو تو طبیعتمون اصلا شبیه هم نیس
قرارمون باشه جایی که اصلا طبیعتمونه
تو مار بزنه زبون زدن همه
آهای زبون زده همه چارقدت واسه منه
دو سه روزه دلم همه جا حواسم پرته
دو سه روزه دلم عجیب هواتو کرده
دلم هرجا شکست تو خودم خندیدم
هرکاری صلاحه کن تاوانشو من میدم
بعد تو نفس تنگی گرفتما نمیخواستم
آها مامان کو اون اسپره ی آسمم ؟
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید مهراب بنام چارقد (امشب)

♫♫♫♫♫♫
این همه عاشق مردن نویت مهرابم رسید
این دنیا نشد اون دنیا بهم میرسیم
الان با اون خوشی که میگی از من دلگیری
ولی یه روزی میاد که بگی بی من میمیری
آره خط، خط روی این دستای لعنتی
اصلا به کسی چه من و دستام راحتیم
بچه ی پایین شهرم نمیگم ببخشید
برو جلو تر ببینم میخوای به کیا ببخشی
♫♫♫♫♫♫
الهی روزی صد بار ببینی مردن من
واست تکرار بشه هی زمین خوردن من
الهی آرزوت هم بشه اشک رو گونت
بگم نمیتونی بگی آره میتونم
الهی غصه اصلا نیاد سمتت الهی
الهی بعضی وقتا به یاد من بباری
الهی شونه هاشم بشه جای سر تو
منم فدای چشمات فدای اون سر تو
♫♫♫♫♫♫
تو چیکار کردی چه بلایی سرم اومد
دیگه نمیشه گفت خوب باشی منم خوبم
دیگه مردم تو هم خیالت راحت شد
میدونی نبودنت فقط واسه ماها بد شد
میدونی ناخواسته عمرمو میگری ازم
بی دلیل رفتیا ندیدی چیزی ازم
تو هر جمعی بودم کارت منو خراب کردی
دیگه دارم میرم زیر خاک نمیشه برگردی
مثل تو نبودم راست بود هرچی که میگفتم
وویس دو دقیقه ای دادی من دو ساله روش قفلم
بازیم دادی دیگه بازیم دادی ضایس
طابلو شدیم دیگه ببین جات کنار جاده ست
الان تو کجایی چیکار میکنی
من که دغ میکنم همه جام از سر تا زانو
از هدیه دادن عشقت فیلم میگیری مشتی
از اتفاقات بعدشم فیلم بگیر خانم
تو وضعیت بدی ام بی اعتمادم به همه
ولی از خوشی عصبی شدیدا
خوش به حال همه میگن دائما میخندم
آخه لعنتیا شبامو ندیدن
چقدر سخته وقتی چند وقته جدا شدی ازش
هر دقیقه و ساعت فکرت از اون رد شه
چقدر سخته که همیشه باید جلو چشام باشی
ولی بهت نرسم و زخمام بدتر و بدتر شده

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید

مهراب

چارقد

۹۶/۰۸/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">