آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی
Download New Music Mohsen Ebrahimzadeh Called Shabgardi

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی

متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام شبگردی :

به سرم زد باز شبو شبگردی، من خرابم
کاری کردی ببینی فقط بدشه حالم
بی حوصلگی نمیزاره شب بخوابم
از قصد که بشم سرمست
پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
هنوز عشقت هست نزار بره از دست
واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
بیا بشکن غمه این خونه رو اما به دلم دست نزن
منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیش ولی حالیشه ، بزن از شراب این دل
♫♫♫♫♫♫

تنهایی مال منه دلم که دم نمیزنه
آدم عاشق سر یه چیز کوچیک که بهم نمیزنه
شبگردی کار منه غصه شبا یار منه
آدم عاشق که عشقشو از دلش خط نمیزنه
از قصد که بشم سرمست
پرسه میزنم تو کوچه پس کوچه های شهر
هنوز عشقت هست نزار بره از دست
واسه جدایی بالاخره عزیز دلم وقت هست
بیا بشکن غمه این خونه رو اما به دلم دست نزن
منه دیوونه رو با غرورت بیا پس نزن
دلم آتیش ولی حالیشه ، بزن از شراب این دل

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده 97

۹۶/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">