آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی

Download New Music Ali Yasini Called To Divone Bodi

تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر پدرام

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی به نام تو دیوونه بودی

متن آهنگ جدید علی یاسینی – تو دیووه بودی

تو دیوونه بودی نمیخوام چیزی ازت بمونه

می مونه زوری خاطره هات اونم نمیخوام بمونه

چند بار بگم برو با هر کی می مونه پیشت

وردار ببر اون عکسه دوتاییه چند سال پیشو

دانلود علی یاسینی تو دیوونه بودی

چیزی نگو نمیخوام منو قانع کنی میری برو

اینجا دیگه جای تو نیست اینجا دیگه جای تو نیست

چشمات همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا زندگیمو

تو خوبی فکر کن که من یه دنده ام

عد تو نشد که من بخندم

چشمات همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا زندگیمو

تو خوبی فکر کن که من یه دنده ام

بعد تو نشد که من بخندم

چرا ناراحتی خودت دلمو زدی برم

بدونه من سر کن دیگه از این به بعد

حرفای تو نمیشه که یادم بره

بگو چی شد چجوری اومد واقعا دلت

چشمات همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا زندگیمو

تو خوبی فکر کن که من یه دنده ام

بعد تو نشد که من بخندم

چشمات همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا زندگیمو

تو خوبی فکر کن که من یه دنده ام

بعد تو نشد که من بخندم

چشمات همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا زندگیمو

تو خوبی فکر کن که من یه دنده ام

بعد تو نشد که من بخندم

چشمات همه ی زندگیم بود

رسوندی به کجا زندگیمو

تو خوبی فکر کن که من یه دنده ام

بعد تو نشد که دل ببندم

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

تو دیوونه بودی

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ جدید

علی یاسینی

علی یاسینی تو دیوونه بودی

۹۶/۰۸/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">