آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بهت فکر میکنم

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بهت فکر میکنم

Download Ahange Jadid Amir Masoud Called Bet Fekr Mikonam

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بهت فکر میکنم

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بهت فکر میکنم

متن آهنگ بهت فکر میکنم امیر مسعود

وقتی تو نیستی تو دنیام یه چیزی کمه

زیر نم نم بارونا دیگه راه رفتن بسمه

یه خونه و منو یه قاب

یه دنیا فکر به جای خواب

دوباره شب دوباره اضطراب

منه لعنتی هنوزم بت فکر میکنم

حتی تو خواب بت فکر میکنم

بعد این همه سال بت فکر میکنم

خیلی زیاد بت فکر میکنم

همه چی یادم میاد بت فکر میکنم

حتی تو خواب بت فکر میکنم

بعد این همه سال بت فکر میکنم

خیلی زیاد بت فکر میکنم

همه چی یادم میاد

+++++++

سرگرم فکرت میشم ساعت ها

وقتی که اسمت میاد حتی

میسوزه قلبم از یادگاریت

متنفرم از جای خالیت

عکست بغلمه گریه میکنم

حتی تو اشکا تو رو حس میکنم

کجایی که ببینی مثل موهات سیاه شده روزم

هنوزم بت فکر میکنم

حتی تو خواب بت فکر میکنم

بعد این همه سال بت فکر میکنم

خیلی زیاد بت فکر میکنم

همه چی یادم میاد بت فکر میکنم

حتی تو خواب بت فکر میکنم

بعد این همه سال بت فکر میکنم

خیلی زیاد بت فکر میکنم

همه چی یادم میاد

********

دانلود آهنگ های جدید از سایت نکا موزیک

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین از سایت دریافت کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از سایت نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

نظرات خود را در مورد آهنگ برای ما ارسال کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش کنید

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید امیر مسعود به نام بهت فکر میکنم

۹۵/۰۶/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">