آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه
Download New Music Ahmad Safaei Called Mane Divoone

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه

دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام منه دیوونه

متن آهنگ احمد صفایی به نام منه دیوونه :

تو چشام نگاه کن ببین بدون تو میمیرم
من اونقدر عاشق توام با صدای نفسات آروم میگیرم
تو به من نگو که بی تو میرم
حتی فکر نبودن تو واسم هرکار آسونی‌ رو سخت کرده
کسی که روبروته همه عشقای قبل از تورو رد کرده
تو به من نگو که بی تو میرم
به دوری تو عادت نداره قلبم به دادم برس
بد عادت شدم کجایی …
منو هیچ‌کس تو این شهر نمی شناسه
پناهم بده ندارم بی تو جایی
میشه جای خالیت رو پُر کنم اما
تو عشقت واسه من کم‌رنگ نمیشه
اگه جایی حرفت باشه و بپرسن
به دروغ میگم که دلم تنگ نمیشه
♫♫♫♫♫♫

فکر نمی کردم آخرش این شه
ته رابطه و عشقمون دوری
بتونه جامو بگیره ،دیگه چیزی نمونه بینمون
هرچی که بوده خاطره میشه
تو رو نمی‌دونم ولی واسه من عذاب میشه
عشق میونمون روزای خوبمون
واسه منه دیوونه دیگه
به دوری تو عادت نداره قلبم به دادم برس
بد عادت شدم کجایی …
منو هیچ‌کس تو این شهر نمی شناسه
پناهم بده ندارم بی تو جایی
میشه جای خالیت رو پُر کنم اما
تو عشقت واسه من کم‌رنگ نمیشه
اگه جایی حرفت باشه و بپرسن
به دروغ میگم که دلم تنگ نمیشه

دانلود آهنگ های جدید از رسانه نکا موزیک

نظرات خود را در مورد این آهنگ برای ما ارسال کنید

جدیدترین آهنگ ها، عکس ها و بیوگرافی خوانندگان را از ما بخواهید

آهنگ را با کیفیت ۱۲۸ و پخش انلاین گوش داده و از سایت دریافت کنید

لطفا در صورت مشاهده مشکل در لینک دانلود از طریق فرم نظرات به ما گزارش دهید

دانلود بهترین آهنگ ها و موزیک ویدئو ها از رسانه نکا موزیک با لینک مستقیم و بهترین کیفیت

در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

احمد صفایی

احمد صفایی 97

۹۶/۰۷/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">