حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

حساب کاربری شما در پیام رسان ایتا

  چگونه از سیستم خارج شوم؟

به یاد داشته باشید که شما ایتا را در هر چند دستگاهی که بخواهید به طور همزمان استفاده می‌کنید. اگر از سیستم خارج شوید، پیام‌های روی ابرتان را از دست نمی‌دهید و در صورت ورود مجدد می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید.
برای خروج از سیستم در نسخه اندروید، وارد تنظیمات شده و با لمس سه نقطه در بالای صفحه، دکمه خروج را بزنید. در نسخه وب نیز می‌توانید در منوی تنظیمات، خروج از سیستم را انتخاب کنید.

 چگونه شماره تلفنم را تغییر دهم؟

در امکانی که در آینده به ایتا اضافه خواهد شد شما می‌توانید شماره‌تان را عوض کنید و درعین حال همه چیز (از جمله همه شماره تماس‌ها، پیام‌ها و رسانه‌هایتان در روی ابر ایتا) را حفظ نمایید.
نکته مهم: شماره جدید شما بصورت خودکار به دفترچه تلفن مخاطبان متقابل شما اضافه می‌شود(منظور افرادی است که در دفترچه تلفن شما هستند و شماره‌ی شما را نیز دارند) کسانی که شما آنها را در ایتا مسدود کرده باشید مستثنی هستند. این قابلیت ایتا، تغییر شماره را خیلی آسان می‌کند.

 چگونه حساب کاربری‌ام را حذف کنم؟(بزودی)

حذف حساب کاربری در نسخه‌های آتی به ایتا اضافه می‌شود. برای این کار باید وارد صفحه‌ی غیر فعال سازی در سایت ایتا شوید. توجه داشته باشید که حذف شدن حساب کاربری شما، همه پیام‌ها و مخاطبانتان را برای همیشه از بین می‌برد. تمامى گروهها و کانالهایی که توسط شما ایجاد شده بودند موسس خود را از دست خواهند داد، با این حال اختیارات سایر ادمین‌ها محفوظ می‌ماند. این عمل غیرقابل بازگشت است و پیش از حذف، از شما تاییدیه درخواست می‌شود.
پیشنهاد می‌کنیم یک مرورگر غیر موبایلی را برای انجام این کار استفاده کنید. توجه کنید که شما کد تاییدیه را از طریق پیام رسان ایتا (و نه SMS) دریافت خواهید کرد.

 حذف خودکار حساب کاربری چگونه عمل می‌کند؟

فضاهای ابری که اطلاعات شما در روی آن‌ها نگهداری می‌شوند هزینه سنگینی دارند. اگر شما استفاده از ایتا را کنار بگذارید و برای مدتی طولانی (حداقل ۶ ماه) وارد آن نشوید، حساب شما به همراه همه پیام‌ها، مخاطبان و دیگر اطلاعاتی که در ابر ایتا ذخیره کرده‌اید، پاک خواهند شد. شما می‌توانید زمان دقیق حذف اتوماتیک حسابتان را در تنظیمات تغییر دهید.

 تلفن من دزدیده شده است، چه کاری باید بکنم؟

پیش از هر چیز مراتب همدردی ما را برای از دست دادن تلفنتان بپذیرید. متأسفانه، در حال حاضر شماره تلفن تنها راه برای شناسایی یک کاربر ایتا است. ما اطلاعات اضافی درباره شما را گردآوری نمی‌کنیم، بنابراین هر کس که دارای شماره تلفن باشد، صاحب حساب هم هست. یعنی ما نمی‌توانیم کمکی به شما بکنیم، مگر آنکه شما به شماره‌ی تلفن‌تان یا به حساب ایتای خود بر روی یکی از دستگاه‌هایتان دسترسی داشته باشید.