عکس های جدید مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور

حرکات عجیب بازیگر زن جوان در جشنواره فیلم فجر!

عکس های جدید مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور

عکس های جدید مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور

حاشیه های نشست خبری فیلم شعله ور در جشنواره + تصاویر

روز گذشته نشست خبری شعله ور با حضور عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی برگزار شد . حرکات عجیب مژگان صابری بازیگر این فیلم سینمایی به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شد.نشست خبری شعله ور

نشست خبری شعله ور جشنواره فیلم فجر

نشست خبری سینمایی «شعله ور» با حضور برخی از عوامل این فیلم از جمله حمید نعمت الله (کارگردان)، محمدرضا شفیعی (تهیه کننده)، هادی مقدم دوست (نویسنده)، مهدی سعدی (تدوینگر)، روزبه رایگا (فیلم بردار)، دارا حیایی، مژگان صابری و پانته آمهدی نیا (بازیگر) برگزار شد.

 

حرکات عجیب بازیگر شعله ور در نشست خبری جشنواره فجر

حرکات عجیب مژگان صابری بازیگر فیلم شعله ور را در نشست خبری این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به سوژه خبرنگاران و عکاسان تبدیل شد که علت آن بعدا مشخص شد.

دلیل رفتارهای مژگان صابری بیماری اوتیسم بود که به اشتباه از سوی برخی مورد انتقاد و یا تمسخر قرار گرفت

 

در نشست خبری شعله ور چه گذشت

نعمت الله در ابتدای این نشست با ابراز بی اطلاعی در مورد شنیده ها راجع به اعتراض مردم سیستان و بلوچستان گفت:ظاهرا به خاطر اشاره به مواد مخدر باعث اعتراض برخی شده در حالی که جای جای این فیلم پر از نمایش زیبایی های استان و مردم آن منطقه است. ما با تمام سعی که در نمایش شکوه منطقه داشتیم، نمی توانستیم در مورد مشکلات آنجا بی تفاوت باشیم. مانند کم آبی و مواد مخدر. ضمن آنکه کاراکتر اصلی اعتیاد خود را از تهران به این خطه می برد. ما با حسن نیت این اثر را ساختیم و امیدواریم با نمایش مشکلاتی مانند کم آبی کمی مسئولین برای حل آن مصرتر شوند.