جدیدا مد شده بعضیا میگن حاضریم امونیاک خالص تنفس کنیم ولی بوی ماهه مهرو نعععع....
.
.
.
.
.
عامو اینارو بیخیااااال....
.
.
.
.
.
از یه هفته دیگه بایه هرروز صب نون وپنیرچای شیرین بخوریییییییم....اینو کجای معده ام جابدم خدا؟؟؟؟؟؟؟



پسره اومدﻩ ﺗﻮ PV ﻣﯿﮕﻪ: ﭘﺴﺘﺎﺕ ﻗﺸﻨﮕﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻢ…
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ: 
ﺑﺎﺷﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﺑﺮﻧﺎﻣﺖ ﭼﯿﻪ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ…
ﺑﺮﮔﺸﺘﻪ ﻣﯿﮕﻪ 
ﻋﻠﻮﻡ، ﺩﯾﻨﯽ، ﺟﻐﺮﺍﻓﯽ، ﻭﺭﺯﺵ…!
سوم ابتدایی بود لامصب…
الان دارم امتحان املا ازش میگیرم…



اگر اون مبالغ پولایی که صرف دعا نویسی،رمالی،فالگیری،طالع بینی
،میشه یه چند جلسه صرف مشاوره مطمئن بشه انقدر امار طلاق و مشکلات بالا نمیره...
اگر سطح اگاهیا بالا بره و عملی شه دنیا گلستون میشه،...




میدونبد یکی از قانون های جهان چیه؟!
اینه که هروقت بخوای چایی یا قهوتو داغ بخوری،به دو ثانیه سرد می شه.
ولی اگه بخوای صبر کنی تا اون سرد بشه،هزار سال طول می کشه.




اعتراف میکنم ...آروغ بعد از کباب از خود کباب بهتره !!!

لامصب یه طعم خاصی توش نهفتست!!!! کصافطم خودتی!!!



میگم
.
.
اگه وقت کردی محض تست تاچ گوشیتو هم که شده ی لایکی بزنید! بخاطرخودت میگم...!!!
میترسم ی وقت گوشیت جلبک ببنده!




لالایی چیست؟
.
.
.
.
.
هشدار پلیس عربستان به کسانیکه در اتوبان لایی می کشن ...
.
.
لا لایی !!




اعتراف میکنم یه بار که بچه بودم تلویزیونمون درست وحسابی
نشون نمیداد.منم خواستم از خودم مهندس بازی دربیارم رفتم 
جلو که مثلا فیششو درست کنم آقا یه دفعه چنان فشاری بهش
وارد کردم که افتاد زمین وبععععععععله ازوسط باز شد
من که تو اون لحظه خشکم زده بودودستامم روهوامونده بود
بقیه اعضای خوانواده ام که توشوک بودن ولی وقتی از اون حالت
خارج شدن چنان بلایی سرم آوردن که هنوز که هنوزه جرئت 
نمیکنم به تلویزیون نزدیک شم اصلا میبینمش اشک تو چشمام جمع میشه لامصب درد بزرگی رودارم به دوش میکشم .
لایک=دلداری دادن به منه بدبخت
لایک=حقته




چند وقت پیش که سریال رهایی رو میداد خواهرم خواب دیده بود که با سام غریبیان رفته دزدی o_O اون سوار موتور بوده خواهرمو سوار نمیکرده :))) 
من در حال تصور کردن این خواب °_°
خواهرم :)
سام غریبیان -____-




میگن تو چین عدد چهار ندارن حتى تو آسانسوراشون به جاى چهار مىنوىسن 3a کاملا مشخصه پرسپولىسین وگرنه عدد چهار چه مشکلى داره!
استقلالىا لاىک واجبه ها از ما گفتن



ﺍﺳﯿﺪ ﭘﺎﺷﺎﻥ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻥ 
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺻﻮﺭﺕ ﺧﺎﻧﻤﻬﺎﯼ ﺑﺪﺣﺠﺎﺏ ﻧﻮﺑﺖ 

. 

. 

. 

. 

.

باسن ﭘﺴﺮﺍﯾﯿﻪ ﮐﻪ ﺷﻮﺭﺗﺸﻮﻥ ﭘﯿﺪﺍﺳﺖ!!!



به بعضیا باس ...
.
.
.
.
.
هیچی نگفت !!
ممکنه بیاد جــــــــــرررررررررررررررت بده ...
والله ملت که همه مث من باجنبه نیستن که...

گفتم که در جریان باشین...



نشسته بودم، دوتا مگس کنار هم وایساده بودن، پشه کش هم دستم بود.
دیدمشون مثل عاشق ها بودند، با خودم گفتم: به سلامتی همه عاشقان دنیا
.
.
.
.
.
.
.
بعد هم زدم و لهشون کردم :|
چیه؟ از این لوس بازیا خوشم نمیاد، نمیزارن بخوابیم :0



شما یادتون نمیاد، آسیاب بشین میشینم، آسیاب پاشو پامیشم، آسیاب بچرخ میچرخم، آسیاب پاشو،پا نمیشم؛ جوون ننه جون، پا نمیشم؛… جوونه قفل چمدون،پامیشم..آسیاب تند ترش کن، تندتر تندترش کن
دهه 70ها یادتونه؟




وقتی تو دستشویی نشستی و داری به آینده فکر میکنی به این فکر نمی کنی که یکی پشت در دستشویی داره زمین رو چنگ میزنه :|



شوما را نیمیدونم...
.
.
.
.
.
.
.
ولی من هنو نفهمیدم فرق کشتی فرنگی با کشتی ازاد تو چیه؟؟؟؟؟
فرنگیه رو خارجیا اختراع کردند آزاده رو تختی؟؟؟؟



ﻗﺒﻼ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺷﺖ ﻣﯽ ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺎﺱ ﺁﻣﺎﺭ ﺩﺭﻣﯽ ﺁﻭﺭﺩﯼ ﻣﺠﺮﺩﻩ ﯾﺎ ﻣﺘﺎﻫﻞ!
ﻭﻟﯽ ﺟﺪﯾﺪﺍ ﺍﺯ ﯾﮑﯽ ﺧﻮﺷﺖ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﺎﺱ ﺑﺮﯼ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﻨﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﯾﺎ ﭘﺴﺮ!



این روزا که دلم میگیره میخوام برم زیر بارون قدم بزنم ولی بارون نمیاد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوباره بر میگردم سر یخچال