New jokes online Facebook 94

جوک های جدید لاین فیس بوکی 94


امشب شب مهتابه .....

امیرم رو میخوام ^_^

امیرم اگرخوابه :(

حمیدم رو میخوام ^_^

حمیدم خوابه؟؟؟

امینم روو میخوام ^_^

امینم کپیده؟؟؟سعید؟؟محمد؟؟؟ علی؟؟؟؟

والّا الان چه وقته خوابه؟

این دفه که رفتم با یکی دیگه

یاد میگیره شبای مهتابی نخوابه بی شخصیت بی احساس :|

بیشعور :|

بی ذوق :| 



New jokes online Facebook 94

جوک های جدید لاین فیس بوکی 94



...صبح بابام رمز یه کارت شارژ برام فرساد

هرکاری کردم شارژ نشد ://


گفتم بابا شارژ نمیشه

زنگ زد گفت رتبه ی کنکورته حیوون:|


New jokes online Facebook 94

جوک های جدید لاین فیس بوکی 94



قدیما ظرف یکبار مصرف نبود، دختر همسایه دوبار میومد،

یه بار نذری میاورد، یه بار میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت. بعد میگن چرا آمار ازدواج کم شده

شما دارین فرصتها رو از جوونا میگیرین... والا


New jokes online Facebook 94

جوک های جدید لاین فیس بوکی 94



لره ﻣﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺑﯿﺎﺑﻮﻧﺎﯼ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎﻩ ﺷﺘﺮ ﻣﯿﺰﻧﻪ!

ﯾﻪ ﻋﺮﺏ ﺷﺘﺮﺵ ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯿﺮﻓﺘﻪ ﻣﯿﮑﺸﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﻌﻤﯿﺮﮔﺎﻩ ﺑﻪ لره ﻣﯿﮕﻪ : ﺁﻗﺎ ﺷﺘﺮﻡ ﺭﺍﻩ ﻧﻤﯿﺮﻩ ﺩﺭﺳﺘﺶ ﮐﻦ!...

 لره ﺑﻪ ﺷﺎﮔﺮﺩﺵ ﻣﯿﮕﻪ : مهدی ﺷتر ﺁقا ﺭﻭ ﺑﺒﺮ ﺭﻭ ﭼﺎﻝ...

مهدی ﺷﺘﺮﻭ ﻣﯿﺒﺮﻩ ﺭﻭ ﭼﺎﻝ... لره ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ تخماﯼ ﺷﺘﺮﻩ، ﺷﺘﺮﻩ ﻣﺜﻞ ﻓﺸﻨﮓ میدوهه ﻣﯿﺮﻩ!... 

ﻋﺮبه ﻣﯿﮕﻪ: ﺣﺎﻻ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﻪ ﺷﺘﺮﻡ ﺑﺮﺳﻢ؟ لره ﻣﯿﮕﻪ: مهدی ﺁقاﺭﻡ ﺑﺒﺮ ﺭﻭﭼﺎﻝ!... 

بعد با سنگ میزنه تو تخم عربه. عرب می دوه دنبال شتر.

 مهدی میگه اوستا پولش رو نداد!

 لره ﻣﯿﮕﻪ: مهدی برو ﺭﻭ چال!!!





دیدم دوستم ناراحته !! بهش گفتم فقط بگو کی اذیتت کرده ؟
بگو تا خودم شلوارشو دربیارم،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دوستم گفت زر نزن با خانومم حرفم شده... 
اصن دیگه روم نمیشه تو چشاش نگاه کنم





امشب خونه مون خالیه ،...!! 😂😂
..
.جووووووووووووووووون !😍
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

من موندم و کولر !!😜
دهنشو سرویس میکنم 😊 
هی تند !! هی کند ..، (!!) 😁
چیه؟؟؟؟ 😠
ما از اوناش نیستیم...
برو خودتو اصلاح کن...!!!



به شیرازیه ﻣﯿﮕـن: ﻣﯿـﺎﯼ ﺑﺮﯾـﻢ ﺷَـﺒـﺎ ﺑـﺪﻭﺋﯿــﻢ..؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

شیرازیه میگه: بدوئیم..؟؟؟!!!!
کاکو من ﺭﻭﺯﻧـﺎﻣـﻪ ﻭﺭﺯﺷـﯽ ﻣﯿﺨـﻮﻧـﻢ ﻧَـﻔَـﺴَـﻢ ﻣﯿﮕﯿـﺮﻩ..!!!