آموزش عکس اهنگ فیلم جدید امروز 1402

شرکت آچار فرانسه
خیابان
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96-97 | روش ثبت نام


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

برای مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

 روش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

زمان و اخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96


استقبال از دانشگاه پیام نور در چند سال گذشته و مخصوصا با برداشتن شرط آزمون ورودی ، رشد خیره کننده ای داشته است . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور همواره یکی از انتخاب های اول داوطلبانی بوده که وقت کمتری برای شرکت در کلاس های دانشگاه دارند  . پایین بودن شهریه این دانشگاه و شرایط زمانی کلاس های دانشگاه پیام نور سبب شده هرساله دانشجویان زیادی جذب دانشگاه پیام نور شوند  . در سالهای قبل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور منوط به شرکت در دوره های فراگیر بود که شرایط خاص خودش را داشت ولی از 2 سال گذشته برای تحصیل بدون کنکور در دانشگاه پیام نور تنها سوابق تحصیلی ملاک قرار می گیرد . در ادامه زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 توضیح داده شده است .


” امکان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه پیام نور در دو ورودی مهر و بهمن “


زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

ثبت نام بدون کنکور پیام نور برای مقطع کارشناسی هرساله در دو نوبت برای ورودی مهر و بهمن برگزار می شود . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 هم به روال سال های گذشته دوبار در سال بطور قطعی انجام می شود که اولین ثبت نام به مرداد ماه و همزمان با انتخاب رشته 96 انجام می شود و دومین ثبت نام در آبان ماه و مخصوص متقاضیان تحصیل در ورودی بهمن 96 . متقاضیان در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور 96 ورودی مهر ، از میان لیست رشته محل هایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دارند و توسط سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شده است ، می بایست نهایتاً 150 رشته محل را به ترتیب اولویت هایشان انتخاب کنند تا بعد از بررسی سوابق تحصیلی داوطلب توسط سازمان سنجش ، نتایج آن اعلام گردد.


در مهلت دوم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 ورودی بهمن که ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور 96 می باشد ، داوطلب تنها می تواند با انتخاب یکی از رشته محل های ارائه شده در تکمیل ظرفیت ، شانس خود را برای قبولی امتحان نماید . پذیرفته شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت ، با توجه به نظر مرکز دانشگاه پیام نور مورد پذیرش ، می توانند برای نیمسال اول یا دوم ( ورودی مهر و یا بهمن ) مشغول به تحصیل شوند . البته سابقه ثبت نام بصورت تکمیل ظرفیت در ورودی بهمن به سال گذشته باز می گردد و مشخص نیست که برای ورودی بهمن 96 هم آیا ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود یا تکمیل ظرفیت . نحوه ثبت نام بصورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش خواهد بود . البته در حالت تکمیل ظرفیت ، برای ثبت نام باید حضورا به دانشگاه مراجعه کرد . در هر جای ایران که هستید می توانید تنها با یک تماس تلفنی ثبت نام دانشگاه پیام نور 96 را به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بسپارید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .


شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 96

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 96 برای متقاضیان در صورت داشتن یکی از مدارک زیر فراهم میباشد .

1- دیپلم 4 ساله نظام قدیم

2-مدرک پیش دانشگاهی

3-مدرک فوق دیپلم ( کاردانی )

لازم به ذکر است داوطلبانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها دیپلم فنی و حرفه ای است ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 را ندارند و این داوطلبان تنها می توانند در مقطع کاردانی آغاز به تحصیل داشته باشند . از آنجایی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور تنها در مقطع کارشناسی ( لیسانس ) ممکن است ، اگر قصد تحصیل در مقطع کاردانی را دارید به شما ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را توصیه می کنیم .


” آیا از تفاوت های تحصیل در دانشگاه پیام نور اطلاع دارید ؟ “

ویژگی های تحصیل در دانشگاه پیام نور


در سال های اخیر به دلیل افزایش پذیرش بدون کنکور دانشگاه های مختلف ، انتخاب از میان دانشگاه های بدون کنکور دشوار شده است . یکی از مهمترین و مورد توجه ترین مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور پایین بودن شهریه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های شهریه ای می باشد . همچنین حضور دانشجو برای برگزاری کلاس های پیام نور اجباری نیست ( عدم حضور در کلاس ها باعث کسر نمره از درس نخواهد شد ) و کلاس ها از فرم رفع اشکال خارج شده اند و آموزشی شده اند و زمان و تعداد کلاس ها کم می باشد . یکی از ویژگی های مهم تحصیل در این دانشگاه برگزاری امتحانات هماهنگ کشوری است و استاد سوالات امتحانی را طرح نخواهد کرد . یعنی اگر دانشجوی هر رشته ای در یکی از مراکز پیام نور باشید ، سوالات امتحانی درس شما با سوالات امتحانی دانشجوی هم رشته شما در مرکز پیام نور دیگر در شهری دیگر ، یکی خواهد بود . شاید این ویژگی از دید خیلی از داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 عیب به شمار بیاید ولی این موضوع باعث شده همواره در سال های گذشته فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور نتایج بهتری در بین رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد نسبت به سایر دانشگاه های هم رده خود کسب کرده اند . توصیه می کنیم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 ، ابتدا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور مطلع شوید . همچنین اگر شرایط خود را برای ثبت نام دانشگاه پیام نور 96 سازگار نمی بینید به شما مطالعه مقالات ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 96 را پیشنهاد می کنیم .




لینک منبع

خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

روش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

زمان ثبت نام پیام نور 96-97

سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

۹۶/۰۱/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
neka fun

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">