بلاک دسته جمعی هویچ ها در لاین !!

با نکافان ما همراه باشید...




هویج فرند کیست و چیست ؟ یه اصطلاح میان کاربران لاینه یعنی کسانی که در ادلیست شما هستند و شما را لایک نمیکنند (حالا به هر دلیلی یا شما را بلاک کرده اند و یا از عمد و ...) به این افراد هویج فرند میگویند. حالا چجوری این افراد را شناسایی و از اددلیست خود حذف کنیم؟ مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدید: 


ویج فرند کیست و چیست ؟ یه اصطلاح میان کاربران لاینه یعنی کسانی که در ادلیست شما هستند و شما را لایک نمیکنند (حالا به هر دلیلی یا شما را بلاک کرده اند و یا از عمد و ...) به این افراد هویج فرند میگویند. حالا چجوری این افراد را شناسایی و از اددلیست خود حذف کنیم؟ مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدید: 

Android/data/jp .naver .line .android/storage _1 / 2_ پوشه p رو حذف میکنیم 3_ حالا نگاه به 10 پست آخرتون بندازین یعنی ۱۰ پست آخر را باز کنید تا لایکاتون همه باز شن تا ببینید چ کسایی لایک زدن ، و صبر کنید تا عکسشون لود بشه. 4_ بعد از اینکه لایکای 10 پست آخرتون رو دیدید حتما اینترنتتون رو قطع کنید 5_ برید تو لیست فرند ها 6_ Editبالای صفحه رو بزنید اونایی ک عکس دارن افراد پایه لایکتن 7_ اونایی ک عکس ندارن میشن خرگوشای عاشق هویچ، فرندهای بدون عکس رو انتخاب کنید 8_ وقتی هویجا رو علامت زدید بعد اینترنت رو وصل کنید و سریع گزینه Block رو بزنید. به همین راحتی همه هویجا و فرندای اضافه بلاک میشن..!! با این روش هم اد لیستتون خلوت تر میشه هم لایک خورتون بالا میره.


موفق باشید دوستان...

نکافان