عکس نوشته های زیبای روز معلم ۹۶

کارت پستال روز معلم


کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

کارت پستال روز معلم

معلم عزیزم دوستت دارم! به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریایست که قایق کوچک دا من در آن غرق شده.
به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد. وچشم هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد.

.

.

.

مهر ایزدی بر فراز دستانم بدرقه ی استادی که راه و رسم درست زیستن را به من آموخت. امروز بهانه ایست
تا بوسه ای نثار دستانت شود و تبریکم را تقدیمت کند . هفته ی مقدس معلم مبارک.

.

.

.

در سپیده دم ازل ان زمان که سازندگی کائنات اغاز می گردید و کتاب تکوین گشوده میشد نخستین کلمه ایی که با قلم تقدیر
بر دیباچه قاموس هستی نقش بست واژه ی زیبای استاد بود و سر فصل این کتاب کهن به تعلیم و تربیت اختصاص یافت
همیشه و در همه چیز استاد من هستید
روزتان مبارک
اندیشه ام از تو سبز و آباد شده / از جهل وغم این فکرتم آزاد شده
در مکتب پاک و شاد استاد ببین / غم رفته زجانم ودلم شاد شده . . .

روزت مبارک

.

.

اس ام اس تبریک روز معلم ۹۶

.
روزهای اول تحصیل درمکتب عشق مدام با خودم مرور میکردم
عشق یعنی حاصل جمع دل عاشق ومعشوق.
عشق یعنی ضرب در ضربان یار.
کاش ازعشقم درپرانتزنگهداری میکردم
افسوس که دیر شده ودرعاشقی مشروط شدم
روزت مبارک

عکس نوشته های روز معلم

دیروز میگفتم : مشقهایم را خط بزن … مرا مزن روی تخته خط بکش … گوشم را مکش
مهر را در دلم جاری بکن … جریمه مکن هر چه تکلیف میخواهی بگیر … امتحان سخت مگیر اما کنون .. مرا بزن … گوشم را بکش .. جریمه بکن .. امتحان سخت بگیر مرا یک لحظه به دوران خوب مدرسه باز گردان

عکس نوشته های روز معلم

عکس نوشته های روز معلم در سال ۹۶

عکس نوشته های روز معلم

مخصوص دبیر شیمی ! مهر شما ، گرافیت وجود مرا الماس کرد . من از با شما بودنم چیزی فراتر از استوکیومتری
زندگی تان شفاف و معادلات زندگیتان موازنه شده و محلول زندگیتان از عشق و محبت فراسیر شده باشد . با بیشترین درصد
خلوص دوستتان دارم و با بالاترین غلظت مولال ، روزتان مبارک !

عکس نوشته های روز معلم

عکس نوشته های روز استاد

عکس نوشته های روز معلم

فروغ صبح دانایی انیس روز نادانی چگونه پاس دارم تورا اینک که می دانم خدا هم نیز چون من تورا بسیار دوست می دارد من هم چون خدایم تو را دارم
با سپاس بی حد … روزت مبارک

.

.

.
تا خدا بوده و هست ، معلم بوده و هست و هر روز ، روز معلم هست . معلمی هنر است ، و معلمی عشقی است آسمانی روزتان مبارک . . .

.

.

.

۱۰۰۰ گل سرخ تقدیم به معلم عزیزم که به من درس صبر و وفاداری آموخت . و مرا در سرزمین دانش بارور ساخت . معلم عزیزم روزت مبارک . .

.

.

اس ام اس روز معلم ۹۶ | متن روز معلم ۹۶

.

علم باغبان باغ عشق است معلم قافله سالار عشق است همه کار معلم کار ع