برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم سال تحصیلی دی ۹۸-۹۷

برنامه امتحانات نهایی دوازدهم ریاضی دی ماه ۹۷

برنامه امتحانات نهایی دوازدهم تجربی دی ماه ۹۷

برنامه امتحانات نهایی دوازدهم انسانی دی ماه ۹۷

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم سال تحصیلی دی 98-97

برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم سال تحصیلی دی ۹۸-۹۷

 

برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه دی‌ماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷

توسط مرکز سنجش آموزش‌وپرورش برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه دی‌ماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ اعلام شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مرکز سنجش آموزش‌وپرورش برنامه امتحانات نهایی کلیه رشته‌های تحصیلی دوره‌های متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای) و پیش‌دانشگاهی و پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه دی‌ماه سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ را اعلام کرد. این مرکز طی اعلام این برنامه شرح زیر را به استان ها، مناطق، نواحی و مدارس ارائه داد:

الف) مجموعه برنامه امتحانی در اولین فرصت، به تعداد مورد نیاز، عینا تکثیر و به مناطق آموزشی تابعه ابلاغ شود.

ب) ادارات آموزش و پرورش مناطق تابعه پس از تفکیک برنامه ها، بدون دخل و تصرف، به تعداد مورد نیاز تکثیر و در اختیار واحدهای آموزشی ذی ربط قرار دهند.

 ج) واحدهای آموزشی تابعه، در اسرع وقت و به نحو مقتضی، عین برنامه های امتحانی را بدون دخل و تصرف در محل مناسب نصب نموده و علاوه بر آن، تاریخ و زمان برگزاری امتحانات هر رشته را به اطلاع کلیه دانش آموزان و داوطلبان آزاد برسانند.

د) ترتیبی اتخاذ نمایند به نحو مقتضی، تاریخ و ساعت برگزاری امتحانات با بهره گیری از رسانه های گروهی و سایر امکانات محلی، به اطلاع عموم رسانده شود.