بات سامانه دانش آموزی شاد در پیام رسان ها

بات سامانه دانش آموزی شاد در پیام رسان ها

با عرض سلام خدمت همه دانش آموزان و معلمان و مدیران عزیز که کاربر سایت خدمات اینترنتی آچار فرانسه هستید . این روز ها بدلیل شیوع بیش از حد ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ها ، آموزش ها از راه دور در حال انجام است و کاربران زیادی با ما تماس گرفتند و مشکلاتی برای ورود و پیدا کردن آدرس ها داشتند که امروز برآن شدیم تا آموزشی را برای شما آماده کنیم تا براحتی استفاده کنید

 

خب در مرحله اول شما میتوانید از امکانات جدید اپلیکیشن روبیکا که برای آموزش و پروش فراهم شد استفاده نمایید. روبیکا با فراهم نمودن پیام رسان سینا و نرم افزار هفت ، مدرسه تلویزیونی ایران این کار را برای شما راحت تر نموده است

آموزش پرورش هم برای سهولت سامانه و شبکه اجتماعی شاد را افتتاح کرد

 

شبکه اجتماعی دانش‌آموزان -شاد با پنج پیام‌رسان داخلی سروش، روبیکا، بله، گپ و آی گپ،‌آموزش مجازی را برای دانش‌آموزان میسر می‌کند.

تعطیلی مدارس و طولانی‌شدن آن، ضرورت آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی را بیش از پیش آشکار کرده است. شبکه اجتماعی دانش‌آموزان با نام «شاد» با همکاری پنج پیام‌رسان داخلی سروش، روبیکا، بله، گپ و آی گپ،‌ آموزش مجازی را برای دانش‌آموزان میسر می‌کند. شبکه اجتماعی شاد به صورت سراسری افتتاح نشده و هم‌اکنون از آن رونمایی شده است و پس از پایان تعطیلات عید، به صورت سراسری فعال خواهد شد.

نحوه استفاده از شبکه اجتماعی دانش‌آموزان به این صورت است:

ابتدا وارد سایت shad.medu.ir شوید.

در فیلد کد ملی٬ کد ملی خود را وارد کنید. سپس اطلاعاتی شامل سری شناسنامه و سریال شناسنامه را وارد فیلد مربوطه کنید. تاریخ تولد خود را در فیلد مربوطه وارد کنید.

بر روی ورود به گروه کلاس من کلیک کنید.

بعد از انجام این کار وارد گروهی در پیام رسان سروش می‌شوید.دانلود یکی از پنج برنامه زیر برای امکان استفاده از برنامه شاد الزامی است:

بات سامانه دانش آموزی شاد در پیام رسان ها

سروش: http://sapp.ir/shadbot

روبیکا: https://rubika.ir/shadbot

بله: https://ble.ir/shadbot

گپ: https://gap.im/shadbot

آی گپ: https://igap.net/shadbot

ساعت کلاس‌های آموزش مجازی در دوره‌‌‌‌‌ اول و دوم متوسطه حداقل ۳۰ و‌حداکثر ۴۰ دقیقه است.

بین هر کلاس درس با کلاس بعد از آن ۱۵ دقیقه فرصت استراحت (زنگ تفریح) برای معلم و دانش‌آموز در نظر گرفته می‌شود.

به این ترتیب طول مدت فعالیت روزانه آموزش مجازی در دوره متوسطه از شروع اولین کلاس تا پایان آخرین کلاس با احتساب سیاعت استراحت، حداقل ۱۲۰ دقیقه و حداکثر ۱۶۵ دقیقه است.

فعالیت‌های دانش‌آموزان در آموزش مجازی و ارزشیابی‌های انجام‌شده به عنوان نمره مسمتمر تلقی می‌شود.