تعجب نکن که چرا هنوز فراموشت نکردم...

آدمها هیچوقت “بزرگتریــن اشتباهشون” رو فراموش نمیکنن .




گفتی : تو دلم اول و آخر خودتی

از هر چه دارم بهتر خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم :

شاهزاده قصه های من “خر خودتی!!!!




به بَضیآم بآیَد گُف:

عَزیزَم چِرآ بیکآر نِشَستی؟

بیآ بآ اِحسآسآته مَن بآزی کُن....!!!


**اس ام اس عاشقانه**



ﻗﺪﯾﻤﺎ گنجشک ﺭنگ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﺟﺎﯼ ﻗﻨﺎﺭﯼ ﻣﯿﻔﺮﻭﺧﺘﻦ
ﺍما ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ
ﻫﻮس ﺭنگ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺟﺎﯼ  عشق  ﻣﯿﻔﺮﻭﺷﻦ...




به بعضیام باس گفت:
هنوز آنقدر ضعیف نشده ام که خطر ریزش این کوه را جار بزنم
اما تو
حوالی من که می رسی احتیاط کن...

.


دوباره آمده ای...

اینبار شیرین تر از قبل دروغ می بافی

زیرکانه تر لبخند می زنی و دلبرانه تر ناز می کنی !

اما نازنین بعد از رفتنت دلم مرد

و خیلی وقت است که مغزم تصمیم می گیرد نه دلم !

پس لوند و دلبرانه که هیچ عاشقانه و صادقانه هم که بیایی من دیگر نیستم...


**اس ام اس عاشقانه**


هر دو از ته دل می گوییم

من حرف هایم را تو دروغ هایت را !...