اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

اس ام اس های جدید عاشقانه ایرانی در تیر ماه ۱۳۹۵

پیامک های جدید تلگرام عاشقانه فارسی جدید ۹۵

دانلود جدیدترین اسمس های خنده دار و جالب ۹۵

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه 95

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

******************

حیف که روی تو غیرت دارم

وگرنه از همین سطر روسریت را برمیداشتم

تا همه ببینند چه خیالی بافته ام از موهایت . . .

.

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

.

پیامک عاشقانه ۹۲

” سکوت “

خطرناکتر از حرفهای نیشدار است

کسی که سکوت میکند ،

روزی

” سرنوشت “

حرفهایش را به شما خواهد گفت

.

.

.

آنقدر جای تو خالیست

که هیچ گزینه ای آن را پر نمیکند حتی تمام موارد . . .

.

.

.

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه ۹۲

شادی هایم هدیه به تو

کم بودنش را بر من خرده مگیر

این تمام سهم من از دنیاست . . .

.

.

.

فارس اس ام اس

از استادى پرسیدند: آیا قلبى که شکسته بازهم میتواند عاشق شود ؟

استادگفت :بله

پرسیدند : آیا شما  تا کنون از لیوان شکسته اب خورده اید؟

استادپاسخ داد :آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن

دست کشیده اید!؟

.

.

.

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم

نه لاله نه گل نه نسترن می خواهم

خواهم ز خدای خویش کنجی خلوت

من باشم و آن کسی که من می خواهم . . .

.

.

.

پیامک احساسی

دختر :من حسودیم میشه…. موقعی که دخترا بهت نگاه میکنن!

پسر :حسودی نکن عزیزم

دختر :چرا؟!

پسر :چون تو چیزی داری که اونا ندارن!

دختر :چی؟

پسر :♥ قلبم ♥

.

.

.

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

با این همه حال و در چنین تنگدلی

جا کرده محبت تو چندان که مپرس . . .

.

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

.

بعضی وقتا تو دعوا فقط باید نگاه کنی! سکوت کنی!

فحشاشو بده و بهونه هاشو به جون بخری!

تموم که شد بغلش کنی و اروم. در گوشش بگی

با من نجنگ ، من دوست دارم . . .

.

.

.

sms عاشقانه اردیبهشت ۹۲

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

.

.

.

خدایا من به کدامین دلتنگی خندیدم که این چنین دلتنگم . . .

.

.

.

نگذار هرکسی از راه رسید با ساز دلت تمرین نوازندگی کند . . .

.

.

.

متن عاشقانه

پیش از “تو” چیزی نبود

بعد از “تو” چیزی نیست

با “تو” اما …

.

.

.

یکباره بهانه ای به سر خواهم کرد

تن پوش غم از قلب به در خواهم کرد

بر شوق رسیدن تو دل خواهم داد

هم دوش هوای تو سفر خواهم کرد . . .

.

.

.

به سلامتی پدر بزرگا که یه بار هم خوجگل، جوجو، عسیسم نگفتن

ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقانه زندگی کردن . . .

.

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

.

جدیدترین متن های عاشقانه

جای خالیت را انقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .

.

.

.

خدایا مرا چه طعمی آفریدی

که همه از من زود سیر میشوند . . .

.

.

.

اس ام اس دوستانه

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى . . .

.

.

.

چای هایت را تلخ نخور

یک بار نگاهم کن

تمام قند های دلم را برایت آب میکنم . . .

.

.

.

انگار میدان است… دلم را میگویم… هر که از راه میرسد دورش میزند

.

.

.

به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست

کسی به جز تو در این روزگار با من نیست

خوش آمدی… بنشین

آفتاب دم کردم

که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست

.

.

.

اس ام اس محبت آمیز

حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم

بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز

از حس پریدن پرم و بال ندارم

.

.

.

اس ام اس عشق و عاشقی

گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند

گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود

و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !

.

.

.

دختر کوچولو :چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو :میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟

*********************

آن قدر با من مهربان بودی

که بعد از تو ،

یک لحظه حس کردم

که صد سال است !

تنهایم …

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

تهران ، استانبول ، پاریس ، …

فرقی نمی‌ کند کجا باشی ،

همه‌‌ ی شهرها

زشت و غم‌ انگیزند

به‌ وقتِ دلتنگی!
اس ام اس عاشقانه

درست زمانی که سخت به تو محتاجم

بیا …

آن موقع زندگی هم باشی

بیا …

مرگ هم شده باشی

باز هم بیا …
اس ام اس عاشقانه

گفتم برو

اما نه مثل باد

برگشتم

صدایت زدم

طوفان اما

از پشت سر

همه چیز را خراب می کند

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

نبودنت به جان من رفته ست

همچو نخی در سوزنی

هر چه می کنم

دوختی به رنگ تو دارد ..

اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵

رو به اتمامم

چون اسفند

واپسین نفس های سال

نفس های درد آلودم

چون روزهای گرم و شب های سرد اسفندی

کویری ام

هفت سین امسالم را تو بچین

سفره اش با من، سبزه اش با تو
اس ام اس عاشقانه

پدرم گفت :

مردم دو دسته اند،

بخشنده و گیرنده.

گیرنده ها بهتر می خورند

اما بخشندگان بهتر می خوابند …
اس ام اس عاشقانه

مى دانم که رفته است

مى دانم که دیگر بر نمى گردد

مى دانم

مى دانم

همه چیز را مى دانم

اما نمى دانم چرا

بى تاب شده اند موهایم

از زیر و رو خیال دستانش را دارند

کاش هرگز موهایم را نمى بافت

آخر موهایم

انگشتان نوازشگرانه ى مردانه اش را مى خواهند
اس ام اس عاشقانه

اگر می‌ خواهید برای ایجاد آشتی در جهان

کاری انجام دهید،

به خانه‌ تان بروید

و خانواده‌ تان را دوست بدارید.
اس ام اس عاشقانه

مشام ِ من لبریز تو

مگر بهاری

نفس در نفس

سبز و سرخ می روید

در سینه ام

گل

اس ام اس عاشقانه تیرماه ۹۵

**********************

میگویند زمان طلاست اما من چشیدم
دروغ میگویند ، زمان آتش است
ثانیه به ثانیه اش میسوزاند
و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

در کنار ساحل دریای غم
قایقی میسازم از دلواپسی
بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت
یک مسافر از دیار بی کسی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار خداحافظی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود
راه می افتم بدون چتر
من بغض می کنم ، آسمان گریه

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار جدایی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

کدام خیابان را بگردم ؟ کدام کوچه را ؟
بر کوبه ی کدام در بکوبم تا بر چارچوبش ظاهر شوی تو ؟ و بازم بشناسی مرا از من
به آغوشم بگیری و نپرسی هرگز که چه به روزگارم آورده است روزگار بی تو ماندن های بسیار !

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار تنهایی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

هنگام تنهایی وقتی گریه میکنم در میان اشک ها هستی
اشک ها را پاک نمیکنم تا تو پیشم بمانی

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ جملات عاشقانه غمگین ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

نگاهت تلخ
اشکهایم شور
یادت شیرین
چه زندگی بامزه ای

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ پیامک گریه دار ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

کاش میشد نوشت
تموم حرفهایی که بغض شدند
و بر گونه جاری نشدند

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس غمگین ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

قلبی خاکی داشتم ، آدما خیسش کردند
گِل شد ، بازی کردند ، خشک شد ، خسته شدند
زدند شکستند ، خاک شد ، پا رویش گذاشتند ، رد شدند…

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار خداحافظی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

یوقتایی میشه که تو خیال خودت ؛
جای خالی منو حس میکنی
با بغض خواهی گفت :
” کاش اینجا بود ”
اما ….
من حتی دیگه به خوابت هم نمی آیم … !!

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار جدایی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

کاش می شد نوشت
تمام حرف هایی را که بغض شدند
ولی بر گونه جاری نشدند
کاش می شد

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار تنهایی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

چقدر سخته
وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه
اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار خداحافظی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

بخاطر تو از زندگی گذشتم
بخاطرش از من گذشتی
و کسی گذرش به اشک های من نیفتاد

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

انگشتان من به گره خوردن با انگشتان تو عادت داشته اند !
نیستی و حالا این قاتلان زنجیره ای ، شده اند بختک جان دیوارهای این شهر…

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦ اس ام اس گریه دار جدایی ♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

نه از سفید و نه از سیاه . . .
دیگر از هیچ یک نمی نویسم !
دیگر نه از تو می نویسم و نه از رفتنت . . .
هیچ کدام را نمی خواهم ، همین چند سال خاطره برای گریه هایم کافیست !

اس ام اس عاشقانه غمگین و گریه دار

مجموعه اس ام اس و جملات عاشقانه ، رمانتیک و خاص ویژه سال ۹۵ – جهانی‌ها

www.jahaniha.ir/cat/sms/lovely-sms
Translate this page

اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه , جملات عاشقانه , شعر عاشقانه , متن عاشقانه , اس ام اس احساسی سال ۹۵ , اس ام اس رمانتیک.

اس ام اس های زیبا و بیاد ماندنی عاشقانه (۹۵) – پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_detail_14031.html
Translate this page

اس ام اس عاشقانه اردیبهشت ماه ۹۲. شادی هایم هدیه به تو. کم بودنش را بر من خرده مگیر. این تمام سهم من از دنیاست . . . . . . فارس اس ام اس. از استادى پرسیدند: آیا قلبى که …

اس ام اس های هات و عاشقانه جدید (۹۵) – فراناز

www.faranaz.com/95-hot-new-love-sms.html
Translate this page

اس ام اس های هات و عاشقانه جدید ۹۵ اس ام اس های عاشقانه اس ام اس های هات و خفن اس ام اس های لاو پیامک عاشقانه جالب و جدید اگر.

اس ام اس عاشقانه – اس ام اس جدید ۹۵ – blogfa.com

smskhooneh.blogfa.com/category/2
Translate this page

اس ام اس جدید ۹۵اس ام اس عاشقانهاس ام اس,اس ام اس جدید,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس خنده دار,اس ام اس غمگین,اس ام اس تولد,اس ام اس ۹۵.

بهترین اس ام اس های عاشقانه سال ۹۵ – سماتک

www.samatak.com/sms/…/the-95-year-love-sms.html
Translate this page

بهترین اس ام اس های عاشقانه سال ۹۵گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتن که دیوونه است عاشق نیست کسی باور نکرد این آدم بی شکل به غیر از عشق با چیزی م.

اس ام اس عاشقانه – صفحه۹۵

www.4jok.com/sms/12/95
Translate this page

به من هرگز نگو دوستت دارم؛ گوشم از تکرار لفظ این نخ نماترین جمله تاریخ پر است. چشمهایت به تنهایی برای گفتن تمام آنچه در قلب توست، کافی ست. در چشمهای تو …

جدیدترین اس ام اس ها و جملات عاشقانه و احساسی دو نفره ۹۵ – نمکستان

namakstan.ir/category/اس-ام-اسعاشقانه
Translate this page

اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقانه , جملات عاشقانه , شعر عاشقانه , متن عاشقانه , اس ام اس احساسی سال ۹۵ , اس ام اس رمانتیک.

اس ام اس جدید سری ۹۵

www.bisms.ir › اس ام اس جدید
Translate this page

اس ام اس جدید,اس جدید,اس مس جدید,س م س جدید,اسمس جدید,مسیج جدید,پیام کوتاه جدید,پیامک جدید,پیام … اس ام اس جدید سری ۹۵ …. اس ام اس های عاشقانه و زیبا ۲۷ خرداد ۱۳۹۵.

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه ۹۵ – مجله اینترنتی ناز بهار …

www.nazbahar.com/…/جدیدترین-و-زیباترین-اس-ام-ا
Translate this page

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های عاشقانه ۹۵,جدیدترین اس ام اس های عاشقانه,اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا,اس ام اس های عاشقانه ۹۵,اس ام اس عاشقانه مخصوص ۹۵.

مطالب ابر اس ام اس عاشقانه ۹۵ – اس ام اس جدید

smspatugh.ir/post/…/اس%۲۰ام%۲۰اس%۲۰عاشقانه%۲۰۹…
Translate this page

اس ام اس عاشقانه تیر ۹۴٫ می گویند هر سن و سالی که داشته باشی. اگر کسی نباشد ،. که با یادش ،. چشمانت ،. از شادی یا غم پر اشک شود ،. هرگز زندگی نکرده ای. و من این 

اس ام اس جدید ۹۵،عاشقانه ،خنده دار ،سرکاری ،مناسبتی ،غمگین

shikpars.com/category/sms/
Translate this page

اس ام اس جدید,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس خنده دار,استاتوس های جدید فیس بوکی,اس ام اس … ام اس مرامی و رفاقتی , اس ام اس غمگین پیامک احساسی , sms اس ام اس جدید ۹۵.

جدیدترین مجموعه اس ام اس عاشقانه ۹۵ زیبا و دلنشین – آرگا

arga.ir › سرگرمیاس ام اس
Translate this page

Mar 3, 2016 – زیباترین مجموعه اس ام اس عاشقانه ۹۵ جدید و انواع پیامک های رمانتیک و احساسی و متن های کوتاه عاشقانه و زیبا ویژه سال ۹۵ را در این مطلب مشاهده خواهید …

اس ام اس عاشقانه ۹۵ | جدیدترین اس ام اس عاشقانه – جزقل

jezghel.com/fun/sms-love/sms-love-95
Translate this page

اس ام اس عاشقانه ۹۵,اس ام اس عاشقانه ۲۰۱۶,اس ام اس عاشقانه, عاشقانه ترین اس ام اس ها, جدیدترین اس ام اس های عاشقانه, پیامک عاشقانه, متن عاشقانه.

جدیدترین وباحال ترین اس ام اس عاشقانه ۹۵-۹۶ | باکلاس ترین اس ام اس …

www.javuni.ir/news/37006
Translate this page

Feb 14, 2016 – متن عاشقانه … جدیدترین اس ام اس ها و جملات عاشقانه و احساسی دو نفره ۹۵ namakstan.ir/category/اس-ام-اسعاشقانه اس ام اس عاشقانه X پیامک عاشقانه X …

انواع اس ام اس های عاشقانه | جدید ۹۵ – رها فان

www.rahafun.com/انواع-اس-ام-اس-های-عاشقانه.html
Translate this page

انواع اس ام اس های عاشقانه جدیدترین عکس های عاشقانه و رمانتیک اس ام ام ها و پیامک های باحال عاشقانه سری جدید مطالب عاشقانه پیامک های باحال عشق و عاشقی جدید.

اس ام اس عاشقانه ۹۵

zhina.persianblog.ir/
Translate this page

اس ام اس جدید عاشقانه ۹۵اس ام اس عاشقانه جدید ۹۵اس ام اس غمگین عاشقانه ۹۵اس ام اس های عاشقانه.

اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ۹۵ | جدیدترین ها در سایت …

jadide.ir/اس-ام-اس-زیبا-و-عاشقانه-تبریک-عید-نوروز/
Translate this page

اس ام اس عید نوروز ۹۵, … اس ام اس زیبا و عاشقانه تبریک عید نوروز سال ۹۵. مجموعه : اس ام اس جدید … تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه. عیدی است …

جملات عاشقانه ۹۵ – اس ام اس جار

www.smsjar.ir/tag/جملات-عاشقانه۹۵/
Translate this page

lovely sms 95 • دهخدا تجربه ی عشق ندارد ورنه معنی مرگ و جدایی به یقین هردو یکی ست • جملات عاشقانه زیبا همراه با عکس های جدید ۹۵ lovely sms 95 • خوشبختی یعنی:

جدیدترین متن و اس ام اس های خنده دار و تبریک عید نوروز ۹۵

www.amazing.ir/1392/…/latest-sms-greetings-norouz-…
Translate this page

پیام تبریک نوروزی اس ام اس عید نوروز ۹۵ اس ام اس تبریک نوروز ۹۵ پیامک عید ۹۵ اس ام اس خنده دار عید … تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیبا ترین بوسه های عاشقانه.

اس ام اس عاشقانه ۹۴ – اس ام اس جدید ۹۵

denjpatugh.ir/post/tag/اس+ام+اس+عاشقانه+۹۴
Translate this page
Dec 11, 2015 – اس ام اس عاشقانه و احساسی جدید. تا نگاهم میکنی دلم سریع “حمد و سوره” میخواند… بیچاره می فهمد، فاتحه اش خوانده است !! . . نیستی و نمی دانی که شبهایم اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ر  اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵ اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵اسمس و پیامک های جدید عاشقانه تلگرامی تیر ماه ۹۵