خودم پراندمت نازنین!

وقتی با حرف هایم بهت بال دادم

حالا رنگ آسمانه ای دیگر را به رخم من می کشی؟

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

به نظر من همون طور که واسه خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی اسم گذاشتند

باید برای جو گرفتگی بعضی از دوستانم هم یه اسمی میذاشتن!

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

آدامسمو با اون همه شیک بودنش بعد نیم ساعت زیر کفشم له میکنم

تو که جای خود داری

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

اینکه می گویند : ادعایی نیست

خودش کم ادعایی نیست …

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

وقتی کسی پشت سرت حرف میزنه دو حالت بیشتر نداره

یا میخوان جات باشن نمیتونن

یا میخوان بات باشن نمیتونن

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

قبل از ورود به هر موضوعی!

دقت کنید!

که جوابتون به تو چه نباشه

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

اون با یارش من با یادش

نه عمو اون با یارش من با رفیق فابش

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

به بعضیآ بآس گفت :

تو از همه خوشت میاد منم یکیش

من از همه بدم میاد توام یکیش

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی

**

**

رفیق الکی تریپ طرف داری نگیر جان من!

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﺸﺖ ﻫﻤﯿم

**

**

استاتوس های سنگین فیس بوکی