آموزش کار با ایتا یار

ایتایار چیست؟

با عرض سلام خدمت کاربران آچار فرانسه

همیشه سعی ما بر این بوده جدیدترین و بهترین و مفید ترین مطالب را برای شما آماده کنیم . دوستان زیادی در روز از طریق زنگ و پیام و … ازمون درخواست کرده بودن آیا امکان ساخت ربات برای پیام رسان ایتا مقدور میباشد.

امروز آموزشی را برای شما فراهم کردیم شاید اندکی از نیاز های شما را برطرف کند و ایشالله بزودی زود امکانات زیادی افزوده شود . خب بریم سر وقت مقالمون.

امروز به شما دستیار هوشمند در ایتا را معرفی میکنیم

 

ایتایار چیست؟

ایتایار | دستیار هوشمند شما در ایتا

ایتایار دستیار هوشمند شما برای فعالیت در پیام‌رسان ایتاست و با استفاده از آن می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کرده و مدیریت بهینه‌ای بر کانال‌ها و گروه‌های خود داشته باشید . سایت ایتایار

ایتایار

 

امکانات ایتا یار تا به الان :

 

حذف بر اساس تعداد مشاهده

این قابلیت برای تبلیغات بازدیدی مناسب است و مطالب را پس از تعداد معینی مشاهده که شما آن را تعیین می‌کنید حذف می‌کند

 
 

حذف زمان‌بندی‌شده

در هنگام ارسال پست می‌توانید زمان حذف آن را تعیین کنید تا مطالب شما در زمان تعیین شده بصورت خودکار از کانال یا گروه حذف شود.

 
 

ارسال زمان‌بندی‌شده

مطالب خود را پیشاپیش در سامانه بارگذاری کنید و با استفاده از قابلیت ارسال زمان‌بندی، دغدغه‌ای برای اداره کانال یا گروه خود نداشته باشید.

 
 

مدیریت متمرکز

در ایتایار می‌توانید مطالب ارسال شده، در نوبت ارسال، پیش‌نویس‌ها و مطالب حذف شده را بصورت تفکیک‌شده مشاهده کنید و در صورت نیاز پس از ارسال، مطالب را ویرایش یا حذف نمائید

 
 

درج زیرنویس و امضای ثابت

با استفاده از این قابلیت می‌توانید متن، ایموجی، لینک عضویت یا هر آیتم دیگری را به عنوان زیرنویس در ذیل مطالب ارسالی درج کنید

تعیین زیرکاربر

می‌توانید سایرین را به عنوان زیرکاربر خود تعیین کنید، میزان دسترسی ‌آن‌ها را تعیین کنید و بر فعالیت‌های

 

درباره ایتایار:

ایتایار بعد از سال‌ها حضور موفق در دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، دنیای پیام‌رسان‌ها را بستر مناسبی برای ارائه خدمات بدیع و نوآورانه یافت. ایتایار بر آن است تا با ارائه خدمات تخصصی به کاربران حرفه‌ای پیام‌رسان ایتا تجربه جدیدی را برای مدیران کانال‌ها و گروه‌ها رقم زند.
این پروژه گام‌های بلندی پیش رو دارد و به تدریج و همگام با سلیقه و ذائقه مخاطبان به گستره خدمات آن افزوده خواهد شد.

 

آیا ایتا یار توسط پیام رسان ایتا پشتیبانی و اجرا شده است؟

بله ایتایار توسط برنامه نویسان پیام رسان ایتا ایجاد شده است و تحت حمایت ایتا می باشد.